2010-11-10
 19:40:09

Ny i klassen

Goddagens bloggen!

Igår fick vi en ny tjej i klassen!
Eller ny och ny.... hon har gått i pararellklassen men hon och hennes "vänner" hade bråkat så mycket att hon bytte klass. Hon heter Josefina och är jättesnäll! Redan verkar hon ha fått bästisar i klassen! Alla vill vara med hon, så jag tror hon känner sig välkommen i 5A. ( 5Allra Bäst )

Jag fyller år om 3 dagar!!!! :D Den 13 november!
Jag har gjort en lååååååååååååååååååång önskelista, så mamma och pappa har mycket att välja på när dom  ska köpa presenter och sådant.

Pappa köpte en julkalender till mig för 3 dagar sedan, för att jag skulle spara den till december, men jag som är en supermegaextrem godisgris, har såklart ätit upp ALLA redan...

En kille från Kosovo, har fått ett dåligt besked: Han får inte stanna i Sverige.
Hans mamma kom o sa det till våran fröken så vi  inte skulle undra vars han var när han skulle åka tillbaka hem igen. Fröken kom in i klassrummet igen och sa: "jag vet inte hur jag ska berätta dethär" och sedan började hon vrålgrina! Jag har aaaaaldrig sett en fröken gråta, så alla blev helt paff!
Men som tur är, så har han inte fått lämna Sverige än.

Nu ropar pappa på mig, så jag måste gå!

Hejdå!/Kongurach



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: