2010-12-09
 15:02:45

Röda ögon?

Hej igen!

Jag kom på att jag inte har bloggat på ett tag :o
Men nu ska jag blogga direkt jag kommer hem från skolan osv.

Här sitter jag, sjuk igen !
Och nu är det som värst: Ont i huvudet, svullna halsmandlar så jag knappt kan svälja, snorig som *** & Knallröda ögon som svider Inklusive att det är nåt vitt klägg i mina ögon...?
Har aaaaaldrig haft såhär ont förut känns det som !

Nisse ligger så söt o go bredvid mig och dreglar 50liter degel. . .  -.-'
Vi skulle köpa en ny katt som har blandras Norsk skogskatt/Maine Coon men vi har inte hittat haner, och om vi hittat en så är dom typ i Skåne!
Men nu har vi hittat från boden, och det är hanar där, dessutom är det rätt färg!

Det är som om gud har gjort ett miraaakel!

HejSvejs!! //SaLi


F

Hej bra med dig?



PUBLICERAT: 2010-12-09, 15:50:32 | URL: http://tretjejer.blogg.se/
S

Jajamen! Bara bra! :)

Du själv??? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: